Sex met mijn minderjarige dochter
a***@gmail.com
2018-04-18 12:28:51 UTC
Deze morgen staat mijn dochter (12 mei 1987°) al huilend aan mijn deur.
Ik laat ze binnen, na veel vijven en zessen blijkt ze 3 weken zwanger (!!)
te zijn van een knul van 23 jaar.
Nu heb ik mijn ex - vrouw nog niet kunnen bereiken maar ik vrees dat ze het
nog niet weet (?).
Nu heb ik qua opvoeding niet zoveel in de pap te brokken, en ben niet zo te
vinden voor een abortus, maar gezien haar leeftijd lijkt dit mij wel de
beste oplossing.
Mijn ex kennende zal ze dezelfde mening toegedaan zijn.
Mijn dochter echter wil, tegen beter weten in, de baby houden.
Hoe moet het nu verder? Kan je als ouder je kind verplichten een abortus te
laten uitvoeren?
Moet er een klacht tegen die kerel ingediend worden . wat kan er best
gebeuren?
Welke is jullie mening?
Mvg.
j***@gmail.com