achterstallig onderhoudsgeld !!!!
gino puylaert
2004-07-13 12:50:50 UTC
Ik ben een alleenstaande vader en doe de opvoeding van mijn dochter helemaal
alleen !!! Ik heb het volledige hoederecht over mijn dochter !! (onlangs
nogmaals bevestigd in de jeugdrechtbank te Brugge) Mijn ex moet mij
ondertussen reeds een goede 4000 euro aan achterstallige onderhoudsgelden
!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb haar correctioneel doen voorkomen (uitspraak was
op 21 juni jl..) Ik moet de papieren nog krijgen maar ze zal waarschijnlijk
met moeite een veroordeling krijgen !!?? De regering die doet ook al geen
moeite voor mensen zoals ik (ze praten al enkele jaren van een zogenaamd
alimentatiefonds) En van het OCMW moet ik ook al niet te veel verwachten !
Wie kan mij helpen in mijn niet stoppende strijd om toch maar aan mijn
centen te geraken !

Alvast bedankt........Gino !
Geoffrey
2004-07-13 13:19:08 UTC
Post by gino puylaert
[...]
Volgens mijn info is dat alimentatiefonds wel al actief hoor. Misschien
kan je eens kontakt opnemen met de BGMK (Bond van Gescheiden Mannen met
Kinderen). Ik weet van de plaatselijke afdeling dat ze heel wat bestand aan
jullie kunnen geven. Alvast veel succes in je strijd om gerechtigheid.
G.
lexmaniac
2004-07-13 13:32:00 UTC
Post by gino puylaert
[...]
In eerste instantie dient U beslag te laten leggen voor deze achterstallige
bijdragen. Pas in tweede instantie heeft het zin te grijpen naar een
strafklacht. Bespreek dit met uw advocaat.

Post by gino puylaert
voorkomen (uitspraak was op 21 juni jl..) Ik moet de papieren nog
krijgen maar ze zal waarschijnlijk met moeite een veroordeling
krijgen !!??
De correctionele rechtbanken spotten niet met dit soort vorderingen: er
worden wel degelijk effectieve straffen uitgesproken, als er werkelijk kwade
trouw aanwezig is.

Post by gino puylaert
[...]
In tegenstelling tot wat U denkt, bestaat dit fonds al, en wordt het begin
september operationeel. Iets dergelijks opstarten duurt inderdaad vele
jaren, en is niet in een handomdraai gerealiseerd.
http://www.minfin.fgov.be/portail1/nl/cadrenl.htm
http://www.minfin.fgov.be/portail1/nl/lexique_davo.pdf
http://finform.fgov.be/diffusion/pdf/2K_0DAVO700_NL_0504.pdf
--